ponedjeljak, 30.07.2007.

Jak sam, i tko mi šta može...

Prolazim danas gradom i vidim uz kraj jednog parka klupu, koja je stajala učvršćena u hladu čempresa sve do juče. Tijekom noći netko je očigledno imao višak energije i vremena da je skupa sa betonskim postoljem iščupa iz zemlje.Koliko se ja razumijem u fizikalijeheadbangza to je trebalo i truda i vremena. I ne samo da je iščupana, nego je i razvaljena i rasklimana, da ne bi kome slučajnom prolazniku palo na pamet da je vrati na mjesto.
Nekoliko stotina metara dalje: burninmadkoš za smeće izvaljen iz betona zajedno sa stalkom na kojem je do juče stajao...
Nova autobusna stanica - ustakljena - preko noći postajepuknucu hrpa razbijenog stakla......
ITD...
Pa se pitam, tko to normalan ima takav odnos prema imovini koja je naša zajednička, koja čini naše okruženje ugodnije za NAS? Kako tim divljacima nije jasno da je tu i lova njihovih roditelja? Zanima me mogu li i kod svoje kuće iščupati npr. radijator ili ulazna vrata? MOŠ MISLIT !!!
Pitam i vas, dragi moji blogeri, kako vi komentirate i reagirate na takve stvari ?
Ima li među vašim prijateljima takvih delikvenata i možete li vi išta učinit da ih odgovorite od takvih glupih i slabičkih ideja, ili ih možda u tome podržavate?
klupa-žrtva sirove snage


(17:09) komentari(26) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.