utorak, 25.09.2007.

Jesmo li ljudi ili beštije?

Nešto večeras razmišljam kakvi smo mi to ljudi i pitam se kuda ide ovaj svijet? Gledala sam neki filmić o patnjama cryi zlostavljanju ljudi u Kambodži, a to je samo jedna priča u nizu svih današnjih patnji. Jedni ljudi iskorištavaju i zlostavljaju one slabije i nemoćnije od sebe, a nema mi gore nego vidjeti kako se vrši teror nad djecom!
Stvarno smo sišli s uma bangi izgubili busolu u glavi.........Ništa nam više nije važno, nego smo kako što brže doći do što veće gomile novca s kojom možemo kupovati danas gotovo sve i pokazivati drugima smokin"što mi to sve imamo". Ma stvarno smo nisko pali........Trebali bi početi učiti od životinja kodekse ponašanja unutar bilo koje vrste, jer smo sve zabucali.......Prodat ćemo vragu i svoju mater, samo za dobru lovu ili pak vezu...........
Sinoć sam, naprimjer, gledala Latinicu u kojoj su otkrili javnosti neke stvari i događaje koji su do sada bile javna tajna........FUJ! burninmadGADE MI SE SVI KOJI SU NA VLASTI i ne daju normalnim ljudima da dođu do riječi, da ponude pametna rješenja, samo zato jer oni sami od toga ne mogu imati koristi....FUJ!!!!!!
Pa da im barem tko šta može?!?! A oni su se dobro ukopali u svoje rovove. nama sipaju mrvice, obećaju brda i doline i prodaju muda za bubrege.....samo za dobit glasove, a mi ka ovce kud oni puhnu, tu mi trčimo...headbangstvarno sam ogorčena.......
I pitam se na koji način bi trebali ovu našu djecu odgajati??Naučiti ih od malena da zviznu šakom u glavu nutsvakoga tko im se nađe na putu, da podmetnu nogu svakome tko ih krivonamcor pogleda, da ukradu kad god šta mogu i što više mogulaze, jer što više ukradeš-manje su šanse da te ulove..........gggggrrrrrrrrrrr..........jeza.......
Pa ne mogu tako odgajati svoju djecu!..no jer svaki puta kad sretnem neku osobu s kojom su mi djeca bila u bilo kakvom kontaktu dobijem samo pozitivne thumbupinformacije o njima i shvatim da sam jako ponosna na njih i da se isplaćuje svaka sekunda moga života posvećena njima na bilo koji načinkiss
A sutra je novi dan, naspavat ću se i ujutro jurnuti za svoji obvezama, i bar na neko vrijeme zaboraviti svu nepravdu i sav bezobrazluk koji serviramo jedni drugima.......I tko zna koliko će se još generacija izmijeniti dok shvatimo blablakoliko smo malo ljudi a koliko smo gori od beštija........
I da ne bude sve tako crno, vodim vas u šumu, uživajte bar malo u toj ljepoti...
ciklame
ciklame
ciklame u šumi


(23:19) komentari(7) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.