petak, 12.10.2007.

Podočnjaci moji

 studio gorica

Prije par dana pitala me prijateljica Mirella wave koja piše priloge za RTL, znam li koga s podočnjacima, tko bi bio voljan biti model za snimanje njezinog priloga za spomenutu kuću..Nakon kraćeg razmišljanja promislih: pa ta sam!!thumbup….i dogovorimo se za snimanje.
Prvi dan otišli smo u poznati studio Gorica i upoznali vlasnicu. Žena je vrlo simpatična i ostavila je na mene jako dobar dojam. Nakon što su pripremili sve potrebne aparature, pozvala je jednu mladu zaposlenicu koja će početi s tretmanom. Rekla mi je da skinem majicu i legnem...naughty Stavila mi je na glavu bijelu kapicu, pa sam se osjećala kao stara crvenkapicina baka..Nakon što me pokrila velikim frotirom počela je sa skidanjem šminke i pripremom lica za mikrodermoabraziju. To je postupak odstranjivanja gornjeg sloja kože pomoću jednog aparata (kao piling) i prilično je podnošljivo. Nakon tog tretmana namazala me nekim kremama i predala u ruke Gorici. Gorica je sa svojim prekrasno uređenim noktima preko mojih očiju stavila neke metalne žličice, a na svoje oči posebne zaštitne naočale. Slijedio je postupak peglanja kože lica pomoću IPL tehnologije (pulsirajuća svjetlost visokog intenziteta). Moram priznati da mi taj tretman nije bio niti malo ugodan, dapače, svaki puta kad bi mi po licu pustila taj snop svjetlosti, poskočila bi kao da me opekla lagana struja nut(na što me ona upozorila da ne skačem i ne činim grimase, jer je sramotim….(cijelo vrijeme je to snimao kamerman). Kad mi je napokon dobro spržila lice, namazala me opet nekom kremom, i rekla da će mi pečenje koje sada osjećam ubrzo proći, ali da će mi se sutra na licu pojaviti točkice i pjegice zujokoje će se oljuštiti nakon nekoliko dana…A zatim me predala u ruke estetskog kirurga.blabla On me pita smetaju li mi gornji ili donji podočnjaci (nisam ni znala da ima i gornjih!). Nakon što je pincetom izmjerio koliko mi vise moji gornji podočnjaci(?!?), ispritiskao mi je i donje, i rekao da on to može riješiti operativnim zahvatom.njami Nakon toga bi mi uslijedio koji dan bolnice, a već nakon 14 dana ne bi se vidjeli ni ožiljci….super…(nisam ga pitala za cijenu toga gušta, ali sigurno se broji u par tisućica eurića). Međutim, nakon 10-ak godina ti ružni podočnjaci mogu se i vratiti….Nakon tog specijalističkog pregleda, Gorica me ponovno uzela u svoje ruke u u par poteza me našminkala.rolleyes Bila sam prezadovoljna njezinim radom. (Šteta što je bila večer, pa sam morala kući svojoj djeci i obvezama).
Slijedeći dan posjetili smo Maju Gašpić simpatičnu mladu djevojku (MAJA GAŠPIĆ VEĆ KAO 20-GODIŠNJAKINJA ŠMINKALA NEKA OD NAJVEĆIH IMENA SVJETSKOG SHOW BUSINESSA
Šminkala Prodija i Berlusconija
Elizabeth Taylor, Monika Bellucci, Anna Falchi, Woody Allen, Silvio Berlusconi, Romano Prodi, Umberto Fini, Eva Herzigova... samo su neka od poznatih imena koja su prošla kroz Majine ruke dok je radila kao vizažistica na talijanskom RAI-u )

koja je trenutno bila u hotelu Le Meridien Lav u Splitu. Maja je vizažistica koja je šminkala mnoge naše i strane poznate face, i pripremala lica za RAI, Media set, Milan fashion shows, modne revije Giorgia Armania, Jean-Paul Gautier, i moram priznati da mi je imponiralo pjevada i ona pokuša riješiti moj problem podočnjaka i da me našminka, pa taman za jedan dan…
Moram spomenuti da čim mi je dotakla lice pitala je tko mi je radio piling, da mi je lice prekrasno nježno…
Šminkanje je trajalo više od sat vremena. Prvo mi je uredila obrve (koje ja do tada u životu nisam nikad ni dotakla…), a zatim počela nanositi slojeve pudera u raznoraznim nijansama i s raznim četkicama…i da sad ne duljim kako je sve išlo, namazala mi je naposljetku oči i usta i tek tada sam se otišla pogledati u ogledalo….Svidilo mi se kako me je našminkala, ali gomila pudera na mom licu samo je još više istakla svaku moju poru koju inače nisam ni znala da imamzujo…a zadebljani podočnjaci ispod mojih očiju kao da su se još više hvalili svojom debljinom…Maja je i sama rekla da ona zadebljanja ne može sakriti, već samo ljubičaste podočnjake može (znalački) pokriti puderima…
I napokon me opet našminkanu i sređenu pitala Mirella za RTL šta mislim o svemu tome i za šta bih se odlučila..A što reći za TV?..yesnono… Čovjek nekako ne može reći da zapravo nisu uspile u pokrivanju mojih podočnjaka, barem su me lijepo našminkale, stavile podočnjake u drugi plan i istakle na licu ono što je lijepo.... (sve za reklamu)
…A PODOČNJACI MOJI, OSTALI SU LAGANO SA MNOM, I NOSIT ĆU SE S NJIMA KAO I DO SADA…cool
Od svega ovoga, dobila sam iskustvo, i potrebu da obnovim svoju make-up torbicu…(Pa nije ni to za bacit)…A i napravila sam nekoliko lijepih fotografija za uspomenu na te dane…
EMISIJA IDE DANAS, 12.10. U 18.55 NA RTL TV- EXPLOZIV


(09:21) komentari(16) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.