subota, 08.12.2007.

Koncert Maksima Mrvice

Sinoć je u HNK održan koncert Maksima Mrvice. Najmanja cijena ulaznice bila je 180 kuna, pa sam povela samo Leu. Dobile smo mjesto na balkonu, iznad lustera.Možete vidjeti na slici koji je to pogled.
P1010447
Strašno sam željela ići i jedva sam čekala da počne koncert.
Inače, Maksima sam slušala i prije i drage su mi njegove obrade klasične glazbe, ali ono što sam doživjela na koncertu premašilo je sva moja očekivanja………….
Mrvica je jednostavno fenomenalan. genije. umjetnik. on vodi ljubav sa tipkama klavira.on svaku notu odsvira sa toliko ljubavi, pažnje, umijeća, tako da dok ga gledaš kako svira, ne možeš se ne uživjeti u to…..dok je svirao jednu skladbu izgledalo mi je kao da se sprema nevera, zatim je počela grmljavina sa jakim vjetrom, da bi se nevrijeme smirilo u trenu, zasjalo je sunce, vidjeh zelenu livadu u proljeće, punu procvalih ivančica, makova i leptirića…nevjerovatno….nikad nisam mislila da će mi glazba stvarati vizije slika u glavi……….
P1010445
P1010451
Publika je bila jednako oduševljena kao i ja, što se moglo čuti po gromoglasnom pljesku nakon svake izvedbe..A posebno je krasan kraj svake pjesme koji je obilježen gestikulacijama njegovog tijela i ruku……divota, stvarno je veliki umjetnik, ekstremista, notni ljubavnik……….dok ga gledam kako svira, imam dojam da je veći dio života proveo na tipkama klavira nego u krevetu…..divim mu se.

Po završetku koncerta, plesak je bio toliki da je 3 puta izlazio na bis i napokon i odsvirao još jednu skladbu……….milina……..
Ako ikada budete imali priliku otići na njegov koncert a iole volite klasiku (mada klasika u njegovim rukama najmanje sliči na klasiku), svakako otiđite, jer svaka plaćena kuna se isplatila……….ne sjećam se kad sam se osjećala tako divno kao sinoć nakon koncerta………



(17:00) komentari(17) printaj (?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.